SteamWar/BauSystem
Archiviert
13
0

Merge pull request 'Fix tnt spawning on redstone sources' (#176) from TNTIgnite into master

Reviewed-by: Lixfel <lixfel@steamwar.de>
Dieser Commit ist enthalten in:
YoyoNow 2021-02-03 13:41:44 +01:00
Commit 9a251af3f0

Datei anzeigen

@ -19,7 +19,9 @@
package de.steamwar.bausystem.commands;
import de.steamwar.bausystem.world.Region;
import de.steamwar.bausystem.BauSystem;
import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.entity.EntityType;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.block.*;
@ -53,6 +55,11 @@ public class CommandFreeze extends ToggleCommand {
@EventHandler
public void onEntitySpawn(EntitySpawnEvent e) {
e.setCancelled(true);
if (e.getEntityType() == EntityType.PRIMED_TNT) {
Bukkit.getScheduler().runTaskLater(BauSystem.getPlugin(), () -> {
e.getLocation().getBlock().setType(Material.TNT, false);
}, 1);
}
}
@EventHandler