SteamWar/BauSystem
Archiviert
13
0

Merge pull request 'Fix Freeze in 1.12' (#182) from FixFreeze into master

Reviewed-by: Lixfel <lixfel@steamwar.de>
Dieser Commit ist enthalten in:
YoyoNow 2021-02-04 10:14:37 +01:00
Commit 0cab286774

Datei anzeigen

@ -54,14 +54,12 @@ public class CommandFreeze extends RegionToggleCommand {
@EventHandler
public void onEntitySpawn(EntitySpawnEvent e) {
if (Region.getRegion(e.getLocation()).isFreeze()) {
e.setCancelled(true);
if (Core.getVersion() == 15) return;
if (e.getEntityType() == EntityType.PRIMED_TNT) {
Bukkit.getScheduler().runTaskLater(BauSystem.getPlugin(), () -> {
e.getLocation().getBlock().setType(Material.TNT, false);
}, 1L);
}
if (!Region.getRegion(e.getLocation()).isFreeze()) return;
e.setCancelled(true);
if (Core.getVersion() == 12 && e.getEntityType() == EntityType.PRIMED_TNT) {
Bukkit.getScheduler().runTaskLater(BauSystem.getPlugin(), () -> {
e.getLocation().getBlock().setType(Material.TNT, false);
}, 1L);
}
}